آهنگ . مطالب زیبا . ویدیو

آهنگ . مطالب زیبا . ویدیو

در میان همگان گشتم و عاشق نشدم / تو چه کردی که تو را دیدم و دیوانه شدم..... در اینجا می توانبد بهترین ویدوها را ببینید
آهنگ . مطالب زیبا . ویدیو

آهنگ . مطالب زیبا . ویدیو

در میان همگان گشتم و عاشق نشدم / تو چه کردی که تو را دیدم و دیوانه شدم..... در اینجا می توانبد بهترین ویدوها را ببینید

یه کمی بخندیم سر صبح

تو ایران مدرک "حاج" از "دکترا" هم معتبر تره :))


عشق با یک نگاه شروع میشه و با همکاری برادران 110 تموم میشه





نامه پسرها به گشت ارشاد :
برادران بینهایت از زحماتتان متشکریم!
چون به هردختری میگیم بریم بیرون یه دوری بزنیم
میگه نه, میام خونتون :| :|




از96 تا ماهی شما 55 تا غرق شـــــــــــــد , چنـــــــــد تا ماهـــــــی داری؟

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

بله؟

مشغول جمع و منها بودی؟

تقصیره این مدرسه هاست که عمر شما رو به فنا دادن!

تا حالا کسی شنیده که ماهی غرق بشه؟


حتما الانم دانشجویی....موفق بــــــــاشی






 





توجه کردین کنار هر خونه ای ی سوپرمارکت بزرگ هست ک معمولا اون چیزهایی رو ک میخوای نداره.





این گربه ها با کبوترا چقدر شـــــــــــــــاخ شدن !!
قبلنا از دو متری ما رو می دیدن گورشونو گم می کردن اونور حالا از 
بغلشون رد می شی انگار نه انگار
فکر کنم تحریم ها رو اونا هم اثر کرده




بالش خودم را ترجیح میدهم
شانه هایت مثل بالش های مسافرخانه است...




واکنش دخترای محلمون وقتی فهمیدن من دوست دختر دارم!!! 


 


بازی‌های پارا المپیک رو از کانال عربی می‌دیدم، گزارشگر هر جمله‌ای میگه مادربزرگم میگه آمـــــــــــــــین!




اگه بخوای خلبان بشی، هزارجور مریضی داری ولی بخوای معافیت پزشکی بگیری، سالم سالمی




ما یه عمره آخر نفهمیدیم : لب تاب؟ لپ تاپ؟ لپ تاب؟ یا لب تاپ؟
هر کدومم میگی یه لامصـــبی میاد گیر میده :))




یه دوست دختر هم نداریم اسمش رویا باشه،
ببریمش پیش زنمون که اسمش دنیاس معرفیش کنیم،
بگیم رویای من اینه ، دنیای بی کینه،
دنیای بی کینه ، رویای من اینه !
اونام با هم رو بوسی کنن و تا آخر عمر به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی کنن!




زیباتر و دلنشین تر از اسمسی که توش نوشته "دوسِت دارم عشقم" ، اسمسیه که از بانک میاد و توش نوشته "مبلغ ۴۵۰۰۰۰۰ ریال به حساب شما واریز شد".




آخه من نمیدونم چرا میزارن آدم بمیره بعد رو در و دیوار مینویسن جوان ناکام ، خوب تا زنده ایم اطلاع رسانی کنید شاید فرجی حاصل شد!




قیافه پسرا بعد از یه دست ناهار و قلیون مشتی!!








گول اینا رو که تو خیابون دست همو میگیرن و خیلی خوش و شنگولن نخورین، همش نقشه س تا میرسن خونه دعوا میکنن، فقط میخوان دل ما رو بسوزونن




من نمیدونم این بچه خرخون ها تو مدرسه و دانشگاه وقتی ازدواج کردن و بچه دار شدن از چه افتخاراتی میخوان واسه بچه هاشون تعریف کنن؟! آخه یه فرار از مدرسه ای
یه کتک خوردن از ناظمی
یه واحدهای پاس نشده ای
یه دعوا و بزن بزنی،یه چیزی باید باشه که با هیجان تعریف کنی والا ;)))




گربه ی کصاااااااافط!







بابام: بده موبایلتو ببینم !!!
من: بابا یه لحظه وایسا رمزشو بزنم

!Delete SMSDelete VideoDelete pictureDelete musicDelete privateDelete numberFORMAT MeMoRy CARD

من: بیا بابا من چیزی ندارم که ازتون مخفی کنم!
بابام: نه میدونم، من فقط میخواستم ساعتو ببینم!
من: |:
بابام: (((: 




خود "فلفل" هم هیچ وقت فکر نمیکرد که چنین نقش بسزایی در تربیت کودکان ایرانی داشته باشه بخــــــــــــدا !





ینی من عاشق این گربه ام، مخصوصا با اون قلبی که رو شکمشه!!


 




داشتم تلویزیون میدیدم

مادرم اومده میگه شبکه سه؟؟؟

میگم آره

میگه چشمم روشن بی حیا ی دفعه برو دوست دخترتو بیار خونه

:|




اون زمانی که باباها متوجه بشن شلوار جین ۲۰ تومن نیست اون روز ، 

روز پیوند عاطفه هاست �/font>










موبایلمو دزدیدن!همه میگن برو شکایت کن!

خب بابا اون دزده تمام اسمسامو خونده،روم نمیشه نگاش کنم،آبروم رفته!




ینی عمرا یه دهه هفتادی بدونه این چیه 


 






زن به شوهر: اگه من ازت جدا شم چی میشه؟

مرد: دیوونه میشم.

زن: نمیری دوباره زن بگیری؟

مرد: والا به دیوونه اعتباری نیست !





حاحی داستان چیه؟

تا مجردی هرچی‌ زوج خوشبخته میان کنارت!

وقتی‌ متاهل میشی

هرچی‌ مجردِ خوشحاله میان کنارت هی با هم قرار مسافرت پاتایا و آنتالیا مجردی میزارن

:|




یکی از فانتزیام اینه که یه روز پشت تلفن توی جمع بگم خودمو با اولین پرواز میرسونم :)))






حمامی که من میرم! 





حمامی که مردم میرن!!








یادش بخیر بچگیامون!!











بزرگترین دغدغه خانوم ها!!
















یکی از بزرگترین دغدغه ی کودکیم همین موضوع بود!!










وای چه هیجانی داره!







پاکت زباله خلاقانه!

این جوری شهر هم خیلی قشنگتر میشه!







به این میگن گل پسر!!






از فاصله یک متری هم به زور معلومه!







کیا این برنامه رو دوست داشتن؟

فکرشو بکنید همچین ساعتی دست شما باشه! 

خدا میدونه چه کارای خبیثانه ای باهاش میکنیم! :)))))







یکی از بزرگترین آرزوهای زنان!

البته اینو هم داشته باشن بازم میگن هیچی ندارم پا کنم!







به نظرتون پسره چی گفته که دختره اینجوری شده!!!



 

نظرات 2 + ارسال نظر
vahid پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:00 http://bazbinafza.blogsky.com

با سلام
چنانچه می خواهید در دنیای اینترنت بهتر و بیشتر دیده شوید فقط این کار را به ما بسپارید/
با ما شمارشگر بازدید سایت خود را منفجر کنید/
ما کاری می کنیم تا به طور چشمگیری بازدید از وبلاگ و وب سایت شما افزایش پیدا کند
100 هزار بازدید در طول یک هفته فقط 15 هزار تومان /
200 هزار بازدید در طول 10 روز فقط 25 هزار تومان /
900 هزار بازدید در طول یک ماه فقط 90 هزار تومان /
http://bazbinafza.blogsky.com
http://bazbinafza.rozblog.com

افزایش آمار پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:01

سلام
خوبی ؟ وبلاگ خوبی داری منم یه سایت زدم میشه یه سر به من بزنی ؟


بــــــاکس هوشمند لایـــک ایت : box.likeit.ir
لینکــــدونی ثبت روزانه لینـــک های شما در بـــــاکس جدید - حتما عضــو شو: linkbox.likeit.ir

صفحه اصلی سایـــت ما : likeit.ir
منتظرتمو

با بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد