آهنگ . مطالب زیبا . ویدیو

آهنگ . مطالب زیبا . ویدیو

در میان همگان گشتم و عاشق نشدم / تو چه کردی که تو را دیدم و دیوانه شدم..... در اینجا می توانبد بهترین ویدوها را ببینید
آهنگ . مطالب زیبا . ویدیو

آهنگ . مطالب زیبا . ویدیو

در میان همگان گشتم و عاشق نشدم / تو چه کردی که تو را دیدم و دیوانه شدم..... در اینجا می توانبد بهترین ویدوها را ببینید

پسر بودن یعنی چه؟

پسر بودن یعنی چه؟

پسر بودن یعنی برو چند تا نون بخر

پسر بودن یعنی هی شماره دادن و هی منتظر زنگ بودن

پسر بودن یعنی بد و بیراه گفتن به دخترایی که تحویلشون نمی گیرن

پسر بودن یعنی کادو خریدن برای جی اف

ادامه مطلب ...

شغل عجیب !

داستان جالب

چوپانی مشغول چراندن گله گوسفندان خود در یک مرغزار دورافتاده بود. ناگهان سروکله ی یک اتومبیل جدید کروکی از میان گرد و غبار جادههای خاکی پیدا میشود. رانندهی آن اتومبیل که یک مرد جوان با لباس Brioni ، کفشهای Gucci ، عینک Ray-Ban و کراوات YSL بود، سرش را از پنجره اتومبیل بیرون آورد و پرسید: اگر من به تو بگویم که دقیقا چند راس گوسفند داری، یکی از آنها را به من خواهی داد؟

ادامه مطلب ...

تعقیب و گریز مرگبار در اتوبان قم

تعقیب و گریز مرگبار در اتوبان قم

تعقیب و گریز پلیس و یک قاچاقچی در اتوبان قم، با کشته شدن یک نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر پایان یافت.

به گزارش مشرق، حدود ساعت 14:30 دقیقه روز شنبه – دیروز – یکدستگاه خودروی زانتیا حامل کالای قاچاق که با سرعت 180 کیلومتر در ساعت در حال فرار از دست مأموران پلیس در کیلومتر 50 اتوبان قم – تهران، پس از برخورد با یکدستگاه خودروی پروتون و گارد ریل حاشیه اتوبان، واژگون و راننده آن در دم کشته شد.

همچنین مأمورین پس از بی توجهی راننده به هشدارهای پلیس، در حین تعقیب اقدام به تیراندازی به سوی خودروی زانتیا کردند. سه سرنشین خودروی پروتون که یک آقا و دو خانم بودند نیز بشدت زخمی شدند که نیروهای امدادی با حضور به موقع، آنها را به بیمارستان منتقل کردند.

 

ادامه مطلب ...

تجربه پرواز در قسمت First Class هواپیما

  تجربه  پرواز در قسمت First Class هواپیما  ایشالا قسمت همتون بشه flying_first_class
ادامه مطلب ...

کوچولو های شیطون

کوچولو های شیطون

دوست داشتی جای مامان یا بابای این بچه بودی؟؟؟

ادامه مطلب ...

فاجعه چرنوبیل بار دیگر در ایران تکرار میشود:

اینکه ایمیل زیر تا چه حد صحیح هست رو من خبر ندارم یکی از دوستان برای من ارسال کرد و ازم خواست اطلاع رسانی کنم واقعاً خبر تکان دهنده ای هست امیدوارم که اینطوری نباشه با این حال وظیفه من اطلاع رسانی بود

همین

برای همه ارسال کنید
 
کمپین مقابله با ارسال پارازبت روی ماهواره

 

تاثیرات انکار ناپذیر امواج پارازیت ماهواره بر بدن انسان، ایران چرنوبیل می شود!!

نوشته‌شده به وسیله‌ی: مهدی در: ژوئن 9, 2010

 

 

فاجعه چرنوبیل بار دیگر در ایران تکرار میشود:

 

ادامه مطلب ...