آهنگ . مطالب زیبا . ویدیو

آهنگ . مطالب زیبا . ویدیو

در میان همگان گشتم و عاشق نشدم / تو چه کردی که تو را دیدم و دیوانه شدم..... در اینجا می توانبد بهترین ویدوها را ببینید
آهنگ . مطالب زیبا . ویدیو

آهنگ . مطالب زیبا . ویدیو

در میان همگان گشتم و عاشق نشدم / تو چه کردی که تو را دیدم و دیوانه شدم..... در اینجا می توانبد بهترین ویدوها را ببینید

خیلی جدی نگیر :))

پسرا:
1: شنیدم لپ تاپ گرفتی . مشخصاتش چیه ؟
2: 8 گیگ رم - 1 ترا هارد . . .
دخترا:
1: شنیدم لپ تاپ گرفتی . مشخصاتش چیه ؟
2: صورتیه ( ذوق مرگ )
:))

***

به دختره میگم داری چی کار میکنی !
میگه دارم با یکی از عشقام میچتم!!
لامصب دل نیست که اتوبان همته

***

پسرا:
1: شنیدم لپ تاپ گرفتی . مشخصاتش چیه ؟
2: 8 گیگ رم - 1 ترا هارد . . .
دخترا:
1: شنیدم لپ تاپ گرفتی . مشخصاتش چیه ؟
2: صورتیه ( ذوق مرگ )
:))

***

به دختره میگم داری چی کار میکنی !
میگه دارم با یکی از عشقام میچتم!!
لامصب دل نیست که اتوبان همته

***

پسرها هر چقدرهم عاشق یه نفر باشند،
باز هم این قابلیت را دارند تا از بودن با بقیه دختر ها هم لذت ببرند...

یعنی خدا چی ساخته ها..:)

***

داشتم تو خیابون با آرامش راه میرفتم،
یهو یادم اومد اعصاب ندارم
شروع کردم به دویدن ... !

***

دخترا که لاغر شن همه میگن شده مثه باربی
پسرا که لاغر شن همه میگن معتاد شده :|

***

لیست تلفن یک دختر :

مامی
ددی
امیر “پرشیا”
امیر “فرمانیه”
مانی BMW
مهسا جوجو
عباس گلدیس
عباس ایران زمین
عباس عشقم
مهتاب
سعید خاله
سعید پسر خاله مهتاب
سعید عشقم

لیست تلفن یک پسر :

بابا
مامان
محسن
دایی اکبر
عمه فاطی
سحر عشقم
جواد قلیون
اصغر کباب
خاله ۱
خاله ۲
خاله ۳
ادموند ساقی
بهنام مکان

***

ترکه به زنش میگه چرا وقتی دعوامون میشه تو عصبانی نمیشی ؟زنش میگه خودمو کنترل میکنم.بعد میرم سنگ توا لتومیشورم دلم خنک میشه ترکه میگه چه ربطی داره زنش میگه اخه با مسواک تو می شورم

***

از تفریحات روزانم اینه که: ---------------------------- تو اتوبوس یا مترو یهو از جام بلند میشم، ملت که هجوم میارن به سمت صندلی خالی‌، از جیبم موبایلم رو در میارم, دوباره میشینم

***

دختــــر چیـــست !؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
تنها موجودی که میتونه دوستیه 20 ساله بین 2 تا پسر رو خراب کنه !!

***

یکی از نشونه های ادم تنـــها اینه که همیشه منتظره....
یکی از نشونه های انتظار اینه که هی بیخودی فیسبوکتو رفرش کنی یا هی بیخودی صفه موبایلتو نگا کنی.....

به سلامتی هرکی تنــــــــهاست .....

***

قانون صد و سی و خورده ایه نیوتون بعد از سفر به ایران:
.
.
.
.
بعد از خوردن آبگوشت جاذبه زمین به طرز وحشتناکی چند برابر میشه !

***

عینک نمی زد که نگن عینکیه ...
یه روز چاله ی جلوی چشمش رو ندید و زمین خورد...
از اون روز به بعد چلاق صداش میزنن

***

میخواسم دوس دخترمو بپیچم بهش گفتم عزیزم من برم بخوابم فردا امتحان دارم
بعد ده دقیقه دیدم یه اس ام اس پر از فحش اومد
یکم فک کردم تازه فهمیدم چه سوتی دادم فردا تعطیله

***

ما هم دختر همسادمون سنتور میزد،
کلی عاشقش شدیم بعد فهمیدیم داداشش بوده

***

به یکی همینطوری اسمس دادم: "ببخشید میتونم شمارتونو داشته باشم؟" جواب داد: "شما؟" اصن اشک شوق تو چشام حلقه زد وقتی فهمیدم از من منگلترم هست.

***

نمی دونم برای چی مزاحم هر کی که میشی میگه من تو مخابرات آشنا دارم
نمی دونم یکی تو مخابرات هست که با همه دخترا آشناست
یا
همه دخترا با یکی تو مخابرات آشنااند
به هر حال مواظب خودتون باشید

***

به سلامتی پسری که اگه قشنگ ترین دختره دنیارو هم تو خیابون ببینه سرشو میندازه پایین و زیرلب میگه:
.
.
.
.
.
.
میرم جلوتر شاید بهترشو دیدم
:))))))))

***

یه زمان از امتحانات که بر میگشتیم ، مامانمون میپرسید : چند میشی ؟؟؟
با صدای بلند داد می زدیم ۲۰ !
یادش گرامی باد !
۱ دقیقه سکوت لطفا !!

***

من از دخترایی که چندتا دوس پسردارن تقاضا می کنم یکی رو بدن به اونایی که ندارن!!
اصلا حدیث داریم:
" الجمیع یفعل أشیاء صدیقها نجل، والمبانی لها فتح أبواب السماء " .
هر کس دوس پسر خود را خیرات کند ، دروازه های بهشت برایش چارطاق باز می شود. :|

***

یکی از دردناکترین لحظه های زندگی اینه که وقتی داری امتحان میدی
بغل دستی هات از ماشین حساب استفاده کنن
و تو ندونی واسه چی دارن از این ماشین حساب استفاده میکنن


***

برایِ بارِ سوم می‌پرسم،وکیلم؟؟؟؟

.

.

.

.

.

آرزویِ شبانه روزیِ دخترا :))


***

تو ویترین فروشگاه یه پیانو دیدم 3 میلیون و 300 . داشتم نقشه برای خریدش میکشیدم که فهمیدم 33 میلیونه ... از اون موقع تاحالا دیگه دارم نقشه برای دزدیدنش میکشم :|


***

یه زمانـــــی حاشیه دور فرش , جاده اتومبیل رانیمون بود !!!
کی یادش ِ ؟...

***

آقا یکی به من بگه چرا تمام این خانومهایی که تو آژانس های مسافرتی کار می کنن به شدت احساس "خود داف پنداری" دارن؟

کصافط، تو یه کارمند ساده ای که مقنعه ات دو تا خط طلایی داره .....!!
به همین سادگی

***

کلاْ افرادی که ازدواج میکنند دو دسته اند :
.
.
.
.
.
.
.
.
آنهایی که از جانشان سیر شدند و آنهایی که قصد جان دیگری را دارند !



***

وصیت نامه یه پنگوئن به پسرش:

پسرم
من این رو در حال فرار از دست یه شیر دریایی مینویسم.

فقط این رو بدون:

اگه طبیعت تو رو انداخته وسط قطب جنوب، و هم زمان خشتکت رو تا این حد پایین قرار داده که نتونی بدوی، و تنها وسیله ی دفاعیت رو دوتا بال قرار داده که روی هم مساحتشون اندازه یه دمپایی نمیشه، بدون که طبیعت میخواد چیزی رو بهت بگه...... میخواد اینو بگه که تو فقط یه منبع غذایی هستی!....
.
.
.
.
.
حکایت ماست


***


سه ساعت به بچه میخوای یه چیز یاد بدی ،یاد نمیگیره کره اسب !:\

حالا کافیه با اعصاب داغون بهش یه فحش بدی، جوری یاد میگیره که نمیشه اون فحش رو با شونصد ماده ضدعفونى از مغزش پاک کرد !


***

دخترهمسایمون تازه دو روزه سیبیلشو زده دیگه جواب سلام مارو هم نمیده منم میخوام از فردا سیبیل بذارم دیگه محل سگم بهش نذارم.


***


توی دانشگاه یکی از هم کلاسیها از یه دختره خوشش اومده بود، رفته بود کشیده بودش کنار با اعتماد به نفس کامل بهش گفته بود:
دیگه وقتشه که سایه ی یه مرد بالا سرت باشه…

"اعتماد به نفس" هم "اعتماد به نفس" های قدیم!!!


***

چـــــوپـــان دروغگــو
از نــــام ننگــــــت
سرافکــــــــنده نــــباش
..
....
این روز ها
خیلی از ما
با دیدن آدم ها فــــریاد می زنیم
گــرگ
گــرگ
گرگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد